Julafton


    

Julafton, en jätte mysig dag, det började med att vi åkte till mormor och käkade julmat, delade ut julklappar, och kollade på Kalle Anka, därefter åkte vi vidare till farmor där vi delade ut ännu mer julklappar, spelade spel, och åt skinksmörgås!

Blev väldigt nöjd med mina julklappar, en rosa mixer, en lång (as snygg) kofta, ett par korta mjukis/träningsbyxor, en par svarta mjukisar från Bik Bok, ett pannband som jag ska ha i skidbacken (matchar mina pjäxor), samanlagt presentkort på HM för 800kr plus lite annat smått o gott...

Presentkorten från HM blev kanon eftersom jag, Arazu, Kim och Emma ska in till HM kl 09.00 imorn när mellandagsrean drar igång, man måste ju vara först...haha =) hoppas att man hittar massa roligt!

♥ Sandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0