Kinamuren


Va på Kinamuren idag med jobbet och åt buffe! jätte gott, blev det istället för Julbord...men julmat kommer man äta så mycket ändå, så kina blev kanon! fick en liten julklapp oxå, o jag kunde självklart inte vänta till julafton med att öppna paketet så jag öppnade det nu när jag kom hem, det var en kokbok och en stavmixer... Tack!!

Imorn ska jag in till marieberg med pappa o handla en julklapp till mig själv, jag ska få ett par pjäxor av mamma o pappa, (precis vad jag önskat mig) så vi ska in o prova ut några bra!

Jag längtar redan till julafton, ska få en julskinka av mamma imorrn som jag vann på julkonserten i hjortkvarn, haha...slipper köpa iallafall!...sen ska väl granen upp i slutet på veckan, mycket mysigare kan det knappt bli!


sen närmar det sig nyår oxå...finns inga planer på den fronten än =/ men vi får väl se vad som händer...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0