1001 filmer


mitt julhandlande igår gick väl sådär, handlade ingenting...eller jo en tröja till mig själv, kunde inte låta bli!
men jag har iallafall fått lite ideér om vad jag kanske ska köpa.

Tränade med Linett idag i hela två timmar på nJoy, duktigt gjort sandra! Börjar redan få ont i varenda del av kroppen och jag kan bara tänka mig vilken träningsverk jag kommer ha imorrn =/

Sen gick jag faktiskt och köpte min allra första julklapp till pappa,  en bok "1001 filmer du måste se innan du dör", och filmfantast som han är så hoppas jag att han kommer gilla den. Jag räknade lite på om man verkligen vill se alla 1001 filmer, och om man ser en film i veckan så skulle det ta ca 20år innan man sett alla. Plus att det hela tiden kommer nya filmer som man kanske vill se?...Men har man ingenting bättre för sig så...


♥ Sandra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0