Sandra är nu en bloggare!


Sitter här vi datorn en tråkigt lördagkväll, o vad gör jag, jo startar en blogg.

Arazu åkte till Thailand igår och jag önskar verkligen att jag hade följt med henne, fanns ju bara ett problem, pengar!! utan pengar kommer jag ju knappt till Arlanda, men jag hoppas du får det bra gumman, längtar redan tills du kommer hem!

Själv sitter jag här med en påse Pepparchips och en Marabou non stop, och vet inte riktigt vad jag ska göra utav kvällen, antagligen blir det att slappa framför tvn till någon halvdålig film?...har suttit framför datorn ett bra tag nu o spanat lite julklappar på internet, b.la. på bluebox.se där jag hittade lite roligt smått o gott... o imorgon ska jag åka till marieberg en sväng o sen gå på stan o kika lite julklappar, det svåraste blir väl bara att låta bli att handla till mig själv, har redan spanat in en del på Gina, o Bik Bok som jag gära vill ha, o det där med att vänta till jul är inte riktigt min grej, men jag får väl se det som julklappar till mig själv?


♥ Sandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0