Torsdag...

Jobbat idag, som vanligt, det har varit ganska stressig o massor att göra! nästa vecka ska vi ju till stockholm o ställa ut på mässan så vi har as mycket som måste blir klart innan dess! Känns både roligt o mindre roligt att åka på mässan, det ska bli kul o se hur det är o så men jag blir borta så många dar =/ plus att jag typ missar marken på lördagen, eller jag kommer ju hem på kvällen men då har man ju typ missat hälften? men det blir nog kul!

Va med Linette idag efter jobbet, vi solade o käkade lite glass! Haha..Linette slickade på fågelskit, eller va det nu va för nåt men fan va jag garvade...Haha!!! Jag köpte smink o grejer på HM oxå o det gick på typ 600 spänn, jag hatar o köpa sånt man måste ha!!..eller måste, men man vill väl se lite snygg ut, haha! Det blev hårfärg oxå eftersom att jag klippte mig igår så behöver jag färga, det ser hemskt ut!

Fredag imorrn o inga planer än så länge? det blir nog lugnt!!

♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0