Askersunds marknad!

Igår hade jag stora förhoppningar när jag åkte till jobbet, trodde på en dag med mycket folk eftersom det var Askersunds marken och dom senase dagarna har jag suttit på jobbet helt ensam så det skulle bli kul med lite folk! Men för det första så kunde jag knappt komma fram till båten på grund av alla marknads stånd och inte nog med det utan dom hade parkerar bilar bakom stånden så vi hade väl typ en meter max utanför våran båt, och vem f*n ska hitta dit? Aja redan lite små irriterad började jag förbereda för öppning, o precis när jag ska öppna så får vi strömmavbrott,  det första jag tänker på är glassen, den smälter ju????....Anders kom precis lagom för att hjälpa mig flytta över glassen till en annan frys som inte drabbats av strömavbrottet! o precis när det va gjort så kom strömmen tillbaka...ehh...bara att flytta tebax all glass! så vi blev väl ungeför en halvtimma sena med öppningen! Men jag kan inte säga att det spelade någon roll, för det blev inte alls mycket folk, det blev en lika tråkig dag som vanligt!!

Hade rast en stund och då passade jag på att gå runt på marknaden lite, shoppade två väskor för 100.- styck! Har alltid velat haft en rosa väska och 100,- kändes alldels lagom att betala =)

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Najsa väskor, så billiga också! ;)

2008-08-30 @ 17:21:28
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0