Skofrossa...

image71

Jag behöver nya skor!!...mina svarta tennisskor jag går i nu börjar bli helt kassa...hål fram vid tårna och i hälen, gillar dom skorna as mycket men jag får väl försöka hitta min ett par andra, liknande, som dom vita tennisskorna på bilden, fast svarta! vita skor är snyggare till sommaren plus att jag brukar inte kunna hålla dom så vita...jag va inne en sväng på Din Sko igår när jag köpte jackan o då fick jag se dom där ljusbruna pumpsen, i love them! ett måste till sommaren men än så länge är det ju regn o rusk!...så ett par nya stövlar skulle inte sitta helt fel, gärna ett par ljusbruna, med kanske en ny matchande väska =)

♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0