Båten!

Nu har jag äntligen börjat jobba på snäckbåten i Askersund, vi är väl halft igång, det saknas fortfarande en del grejer och så men vi kan sälja glass iallafall, och det är väl huvudsaken! Jobbade med Daniella i söndags och igår va jag själv på båten hela dagen, men det va jätte lugnt så det gick bra, lite ensamt bara o sitta där från 11.00 - 20.00! Plus att det blåste ganska mycket (det brukara göra det vid hamnen) och båten står ju inte direkt still då, så jag fick as ont i huvudet ett tag och kännde mig lite yr, haha sjösjuka tänkte jag!! men det gick över som tur va, man vänjer sig väl! men så kollade jag ut på vädrer idag och det är ju ännu värre, det blåser as mycket idag och ser ut som att det snart ska börja regna! så vi får väl se hur det går idag?

Fick mitt HM paket igår iallafall, allting passade, det va bara en bikiniöverdel som jag skulle kunna ha haft en mindre storlek på men jag orkar inte hålla på o skicka tillbaka o krångla? jag kan ju ha den så det får gå ändå! Nu vill jag bara vara ledig så jag kan dra till stranden och inviga båda bikinisarna! Beställde en skarf också men den skulle komma i slutet på juni, men det gör inte så mycket för jag tänkte lägga till en väska också som jag verkligen inte kan hitta i affären! jag hittar den bara i röd och grön och jag vill ha den i brunt! men den finns ju på internet iallafall!

Nu ska jag göra mig iordning och snart dra till jobbet, jag blir nog själv idag också skulle jag tro, o vem vill köpa glass i det här vädert? det blir nog mest bara att sitta där o vänta tills man ska stänga? 

 

Förhoppningsvis är jag ledig imorrn...skönt =) ♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0