Godnatt...

Har jobbat idag, (som vanligt) ska jobba imorrn också...känns trist att jobba helg! Jag va ju ledig torsdag o fredag så då sov jag över hos ewa, vi hade lite myskväll och så på fredag morgonen drog vi till marieberg och shoppade lite! Jag handlade ett linne, en tjocktröja och massa underkläder!

Nu har jag precis kollat på några OC avsnitt, känns som ett måste innan jag hoppar i sängen! Måste sova tidigt idag, jag ska upp 07.00 och städa på pappas jobb imorrn innan jag åker till mitt andra jobb och jobbar till 20.00! Så jag antar att jag kommer vara ganska slut efter morgondagen! tur att jag är ledig måndag sen...kanske ska träffa Mija då, =)

Okey, Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0