Helgen...



  

Jaha nu har ännu en helg passerat och det känns inte alls som helg eftersom jag har jobbat! Det var ju traddjazzen i askersund hela helgen så vi har haft en del att göra! I lördags så sov jag med Daniella vid Harge campingen där dom har sin husvagn! efter jobbet så gick vi runt på askersund och spanade lite men det var mest bara 40+ are ute på gatorna! så vi drog till campingen och gick runt lite nere vid sjön, väldigt fint! Sen drog vi iväg till schell och käkade korv, haha! och hyrde en film, väldigt seg och dålig dessutom! Det var en roligt kväll som vi får göra om någon mer dag!

Vi jobbade ju när Sverige spelade match mot spanien i lördags, vi kunde ju inte se matchen så vi fick nöja oss med en liten radio som anders inskaffade åt oss på Netto, haha!! Väldigt irriterande bara över det sista målet spanien gjorde, det va typ 1 minut kvar av matchen! det kunde lika gärna ha blivit oavgjort!

Idag är jag iallafalla ledig, men jag ska iväg och städa på pappas jobb så det blir några timmars arbete idag iallafall! Sen är jag jätte sugen på att dra iväg till marieberg, jag vill köpa något fint att ha på mig och någonting att dricka  till midsommar! Jag ska försöka övertala tompa att föjla med för jag har ingen lust att åka själv!

Måste dra...♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0