Jobb...

Nu har jag precis kommit hem från jobbet! traddjazzen i askersund började idag på eftermiddagen så det va mycket mer folk vid hamnen än det brukar vara, plus att det var trevligt med lite musik! jag jobbar imorrn också, men då ska jag sova med Daniella i husvagnen så slipper jag åka hem, det blir så jobbigt att åka fram och tillbaka varje dag, det är ju ändå typ 4 mil enkel resa så hemvägen brukar alltid vara jätte seg! så vi tänkte gå runt lite på askersund imorrn efter jobbet och se vad som händer!

Handlade lite på på snäckbåten idag, två armband och ett par örhängen! dom har så himla mycket fint där nere! men jag jobbar ju precis brevid hela sommaren så det blir nog flera inköp, haha!



Nu ska tompa färga mitt hår sen blir det duschen o så slöa framför tvn skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0