Jobb...

Jag ska snart åka iväg till jobbet, som vanligt! Vi får väl se om vi hinner öppna i askersund till helgen isåfall kommer jag nog jobba mycket där framöver! Det kommer ju en ny tjej till jobbet imorrn och daniella går väl bara i skolan en vecka till tror jag så förhoppningsvis får vi snart ett schema så jag vet lite bättre hur jag jobbar! kan ju typ inte planera in så mycket eftersom jag inte vet innan hur veckan ser ut, men det blir nog ändringar nu när det inte bara är jag som jobbar! Har fått sms av både Arazu och Linett som vill hitta på saker så jag måste ta mig tid o träffa dom också =)

Hoppas att jag är ledig på fredag, isåfall blir det mariaberg då istället för imorrn! det blir ganska stressigt att åka direkt efter jobbet imorrn och jag hinner inte gå så länge heller! men jag vill hinna spana in alla nya butiker i helgen iallafall! så jag får se vilken dag det blir, mest nyfiken är jag på Ginas nya butik, har hört att den skulle vara ganska stor??

Japp det va väl allt....♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0