Ledig..

Ledig, fan va skönt!!!!...Jag slapp städa hos pappa idag så det blir nog på lördags istället! Men jag har nog med jobb iallafall, våran lägenhet ser ut som jag vet inte vad så jag idag ska jag verkligen städa!! Känns inte alls så tråkigt faktiskt för jag är på lite städhumör, ska nog rensa lite skåp och garderober också! Jag får se hur mycket jag hinner för jag ska till Ewa senare ikväll och sova där! Vi skulle ju ha åkt till Peace and Love idag men vi var ju för sega med att beställa biljetter så det får bli en sova över kväll istället, nästan likadant iallafall! Haha...o imorrn kanske vi skulle dra till stan/marieberg en sväng, vi får väl se vad som händer!

Nu måste jag sätta igång så jag blir klar nån gång...Jo jag fick min skarf igår förresten =) Nu är det bara väskan kvar som jag väntar på! jag tror den kommer i nästa vecka nån gång?

Adios, Amigos...♥ Sanda ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0