Löning...

Löning idag och det känns aldrig fel! förutom att jag kom på igår att det här är min sista lön innan semestern! Jag har semester runt 20 juli någon gång så det är ju typ en månad kvar men den 25 är i slutet av min semestervecka så jag måste verkligen spara som det heter...vilket jag är väldigt dålig på! Men jag vill ju hitta på någonting roligt med Tompa så vad har jag för val! Håll i pengarna Sandra!

Ska snart iväg till jobbet...men jag är ledig nu torsdag fredag, känns skönt men jag har 20 miljoner saker som ska göras! Jag måste städa hos pappa, plus att lägenheten ser ut som ett bombnedslag så det skulle behöva städas här också! känns jobbigt att jobba till 20.00 varje dag för man hinner inte med ett skit när man kommer hem, hela dagen har lixom gått så man lägger sig typ framför tvn tills det är dax att lägga sig igen! lite trist, men därför känns det som att jag måste få lite gjort när jag väl är ledig! Konstigt nog så är jag faktiskt på städhumör, haha!

Vill att min skarf och väska ska komma från HM snart...aja, jobbet väntar...Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0