Måndag...

Har precis kommit hem från jobbet och fixat såna där tråkiga saker som tvätt o disk! men det är skönt när det är färdigt! det var en lugn dag igår, tompa o nille kollade på fotboll ute på terassen o jag va väl mest inne, är ju så jävla varmt på terassen så det går ju knappt att vara där, helt vindstilla! Killarna ville inte åka till sjön o jag kände inte för att åka själv, även om det var väldigt lockande! Sen på kvällen kollade jag och Tompa på Indiana Jones 3 så nu har vi sett alla gamla filmer så nu ska vi på bio nån dag och se den nya!

Går också och längtar efter att min HM beställning ska komma, vill ju ha mina nya bikinisar plus den as snygga skarfen! men det ska komma i mitten av juni så det kommer väl snart! är sugen på lite sommer kläder nu...men mamma o jag ska in en snabbis till Marieberg på torsdag efter jobbet o kika runt lite bland alla nya  affärer, dom skulle ju öppna 30 nya butiker på torsdag så det ska bli kul och sa vad det kan vara för nåt!

Ne nu ska jag fixa lite käk, min mage kurrar!...♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0