Pool Party..

Det va ju min lediga dag igår och jag fick en hel del gjort! Jag diskade och städade lägenheten, jag ville tvätta också men tvättstugan var upptagen så det får bli en annan dag! Sen åkte jag på mina kusiners skolavslutning, efter det så grillade vi korv och det var meningen att vi skulle ha lite pool party, haha...men vädret var ju inte det bästa! men jag och mina två kusiner badade iallafall, eller badade vi doppade oss lite, haha!! o jag kan inte påstå att det var speciellt skönt!!

Nu ska jag snart dra iväg till jobbet, jag ska jobba hela helgen med Daniella, det är ju traddjazz festival i askersund så det kommer nog vara as mycket folk!! men idag ska jag lära upp en ny tjej lite! så att hon kan börja till näste vecka! 

Hade ingen frukost hemma så jag ska köpa mig en smörgås i kiosken...dax att dra!!..Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0