Shoppnig...

Shoppade ju lite roligt i fredags när jag va iväg med Ewa till marieberg! Det blev en tjocktröja, ett linne, ett par skor och lite underkläder!

Plus att min väska äntligen har kommit =)... den är verkligen as snygg!!

  

Idag är jag ledig, jag gick upp tidigt imorse och städade på pappas jobb, sen har jag varit nere i tvättstugan och slängt i en tvätt och nu har jag precis käkat framför ett OC avsnitt! Trodde Mia skulle dyka upp idag men jag har inte hört någonting från henne än så jag tänkte väl fortsätta kolla på OC! jag måste ju ta mig igenom hela serien nån gång!

Förutom att det är jobb som gäller hela veckan så ska jag sova hos Arazu imorrn, i hennes nya lägenhet! Hon var ledig hela veckan o jag jobbar hela veckan (typiskt). Så då bestämde vi att jag lika gärna kan sova hos henne som att åka hem och sova! då hinner vi ju iallafall träffas! Jag ska ta med mitt schema till henne så att vi kan planera in lite dagar med varandra o hitta på nåt skoj, känns dumt att behöva göra det men annars blir det aldrig av känns det som!

Nepp...OC väntar...♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0