Stressigt...

Det har varit en omständig dag idag!...först gick jag upp kl 8 för jag skulle jobba i Askersund  kl 10 o jag hittar inte riktigt dit så jag ville åka i tid, sen så pratade jag med Anders o då behövde jag inte vara där förren 11 istället, så jag fixade lite disk, käkade frukost o gjorde mig klar för att åka, då ringer Anders igen och helt plötsligt ska jag tydligen till Hjortkvarn och jobba...ehh...jag skulle jobba där typ halva dagen tills allt blev färdig i Askersund, men det blev inget med det så jag jobbade o hjortkvarn hela dagen som vanligt! Men imorrn blir det Askersund för nu är allt klart!

Kom hem typ 19.30, helt slut efter en stressig dag på jobbet med massa folk, drog till Pierre där Tompa, Nille, Pierre och Emil kollade på fotboll, EM började ju idag! men jag satt typ o halvsov hela andra halvlek så nu är jag hemma o ska snart lägga mig, annars kommer jag väl inte orka med premiären i askersund imorrn! jag jobbar från 11.00 - 20.00...lång dag! men men sånt är livet....

Mamma skickade sms förut om att mitt HM paket hade kommit, så förhoppningsvis hämtar hon ut det på måndag!!...hoppas jag blir nöjd med allt jag har beställt! =)

Sängen väntar! Puss o godnatt ♥ Sandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0