Helgen...

Jahopp nu har en helg till passerat o det är dax för jobbvecka igen, men nästa vecka är jag ledig =) wiie...ska på skidsemester till Trysil (Norge) det ska bli as kul...inviga mina nya pjäxor som jag fick i julklapp!!

helgen då..?? fredagen var ganska lugn, va på Ikea o köpte lite små kraft för att snygga till i lägenheten, köpte sånna där blommor (klistermärken) som man klistrar på väggen o satta dom i hallen, det blev as snyggt!!! Sen va det kalas hos farmor o farfar hela lördagen, farfar fyllde år o självklart blev det melodifestivalen på kvällen, jag gillade Linda Bengtsings låt, haha as skön!!! Söndagen, kalas igen, Tompa fyller 24 på onsdag men vi hade kalas i går istället...sen blev det dans på kvällen...Thats the whole story....

Efter jobbet idag drog jag till mamma o körde på hennes nya träningsmaskin, hon har skaffat en sån där orbitreck?? o det tänkte jag nog försöka fortsätta med, minst två/tre gånger i veckan iallafall, vi får väl se hur det går? haha!! Ne nu MÅSTE jag iväg o handla lite mat, har verkligen ingenting o käka...

♥ Sandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0