Påsk...

Åkte till Elmia igår med Tompa, Koffe, Nille och Emelie, en heldag bland både gamla och nya bilar. Det va kul men väldigt jobbigt att gå en hel dag, va helt slut i benen igår när vi kom hem, somnade på soffan fast vi hade gäster!! men jag lyckades se vem som åkte ut i Let´s Dance iallafall, stackars Carl Petter men dom andra va faktiskt bättre, jag håller på Mat Tina, hon e grym!!!

Påskafton idag o ingen påskmat...=/ men det gör inget, det är ju äggen som är det godaste o det kan jag ju koka själv! Mamma kom hit med lite påskgodis, eller lite det va as mycket, Tack mamma! Förövrigt har det varit en lugn dag, gjorde en ansiktsmask o lite grejer förut, sen har jag spenderat  ganska lång tid med att göra om bloggen lite, det tar sin lilla tid, o jag blev väl inte helt nöjd men det  duger!...Nu ska jag snart kika på "Hairspray" Tompa va uppe o hyrde den till mig förut!!

♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0