Suck...

Jag är rastlös, trött o har väldigt ont i ryggen!...den här dagen känns som den längsta på länge, har inte gjort mycket vettigt alls, städat på pappas jobb, diskat, lagat mat o annat tråkigt som måste göras? spenderat en hel del tid vid datorn o bloggen, vill komma på hur fan man får in Youtube klipp, är jag helt jävla cp eller?...hjälp mig? haha!

Väldigt sugen på att shoppa lite men jag ska försöka hålla mig till den 5 april, då åker mamma o jag bussresa till Stockholm, vi ska kolla på Footloose, men vi har några timmar på stan innan föreställningen börjar så det är ju roligare att ha lite pengar tills dess, men det kliar i fingrarna kan jag säga, o det börjar ju komma in så mycket vårnytt nu!

♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0