Äntligen helg!

Igår va jag hos Arazu, vi va en sväng på Marieberg för att hon skulle växla pengar och sen hem till henne för att laga mat så att den var färdig till Kim kom efter jobbet! Det blev tacos som vanligt! Köpte ett par jeans tight (äntligen) och en t-shirt när vi gick på marieberg!

Har vart ledig idag, jag är ju jämt ledig fredagar o det är as skönt! Har tvättat i stort sett allt så nu har jag lite rena kläder att ta på mig iallafall! Trots att jag var ledig så blev det inte mycket till sovmorgon, jag skulle vara i Hallsberg kl 10.00 för att  hämta Arazu och köra henne till flygplatsen, hon ska ju åka till Thailand i två veckor, jävla unge...haha!! Så jag tvingade tompa att följa med mig så vi gick en snabbis på Marieberg och sen en sväng på stan efter att vi lämnat henne. Gick bl.a. in på "Träsmak" som ligger på järntorget, alla säger ju att dom har så mycket fint så jag va tvungen att kika in där, och dit kommer jag garanterat att gå fler gånger, as mycket snyggt ju! Köpte två tröjor och en skarf på Lager 157 det va väl det ända, men det räckte för jag måste börja spara lite smått till julklappar snart!

Nu har jag precis kommit hem efter bio med pappa! Vi kollade på nya bond filmen och den va väl helt okej, varken dålig eller speciellt bra! men det är alltid kul att gå på bio =)

Nu händer det väl inte så mycket mer den här dagen, ska nog lägga mig framför tvn och fortsätta med mina vänner avsnitt! asså...finns det en bättre serie eller? Jag älskar den!!

Bye Bye...Sandra ♥

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0