Godmorgon!

Det blev en väldigt lugn fredagkväll igår, vi drog in till stan och hyrde tre filmer i tre dygn o kollade på två! så den tredje ser vi väl ikväll skulle jag tro. sen spelade vi självklart lite Wii också! Monopol på Wii är fan as kul ju!! haha! En av filmerna vi såg igår va "Varg Veum" det är typ som beck fast på norska. Det låter kanske inte så bra men dom är fan as bra! man vänjer sig vid att dom pratar norska! har du inte sett dom så se dom, det finns flera stycken och alla är svin bra!

Lördag idag och det börjar med att jag blev väckt av pappa 08.30, han är i tyskland och handlar alkohol så han ringde halvskrikandes i telefon o frågade om jag skulle ha nåt så jag beställde en flaska "smirnoff green appel" så vi får väl se om han får med sig det hem? 

Jag kunde inte somna om så det blir väl lite frukost framför tvn nu!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0