Kallt...

Jag tycker faktiskt om vintern, nån minusgrad och lite snö är bara mysigt men jag hatar att det alltid ska krångla med bilar när det är kallt! Min bil ville absolut inte starta imorse så tompa skjutsade mig till pappas jobb, jag kunde ju faktisk ha gått dit men jag va väl lat som vanligt! men nu efter ett antal försök fick vi iallafall igång den! Tompa skulle ta en sväng runt samhället och värma upp bilen lite! Jag hoppas bara att den startar ikväll när jag ska åka hem från dansen, har ingen lust att bli ståendes i stan! Plus att det måste starta varje morgon till jobbet? känns så jävla jobbigt när man inte kan lite på att bilen funkar...åhh...!

Nepp nu blir det lite käk o sen bara slöa tills det är dax för dans. Ska också skriva upp alla kläder som måste fixas till dansavslutningen! Mamma o jag ska till stan någon dag och handla lite så då ska vi fixa allt till dansen!

Magen kurrar...bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0