Lördag...

Hade ställt klockan tidigt för att jag skulle följa med pappa till farmor och självklart försov jag mig! Så det va bara att ta på mig kläderna och slänga i mig en smörgås o sen dra! Vi skulle vara där tidigt för pappa skulle hjälpa dom att mota in alla korna i ladugården inför vintern, alltid kul att vara lite bonde ibland =) Sen får man ju världens bästa mat hos farmor så det kan man ju inte missa!

Hem, duschade och fixa iordning mig för att dra till Mija på lite partaj. Vi spelade spel, dansade och hade trevligt! Drog till forum en sväng också o kollade läget där men det var i princip helt dött! Men vi hann med varsin Tecuila Sunrise i baren innan det var dax för hemfärd =) Tack för en roligt kväll gumman, det måste vi göra om snart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0