Namsdag =)

Måste börja med att gratta mig själv på namnsdagen: Grattis Sandra!! Tack! men det är ju inte Sandra idag utan Katarina, mitt andranamn!

25:e betyder ju också löning, alltid roligt men mer än hälften går direkt till räkningar så det va väl inte så jätte kul! plus att jag inte ska köpa någonting till mig själv utan bara koncentrera mig på julklappar...Ska med Mija till stan/marieberg på fredag så då blir det julklapps shopping som gäller! Hoppas bara att jag hittar massa bra presenter! Det är ju bara en månad kvar till Jul, det går helt sjukt fort!! Måste också börja spana på vad jag själv ska önska mig?

Tompa o jag har precis delat på en pizza nu o snart ska jag iväg till dansen, det är bara tre gånger kvar sen är det jullov. Känns ganska skönt att bara få ta det lugnt ett tag men jag vet att jag inte kommer träna nåt själv så det känns väl inte lika bra kanske, nu när det närmar sig julmat, godis m.m. Men man får ta igen det efter jul sen!

Ska kila nu...bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0