OJ OJ OJ

Har inte skrivit nåt på hela veckan...så vi sammanfattar väl lite fort? Jobbat som vanligt! Spelade innebandy med mamma o dom i måndags, va på kalas i tisdags, va på musikalen "Hair" med mamma i onsdags, va på marieberg med Tompa i torsdags där jag köpte ett par nya jeans och en skön slapp tröja från gina! sen käkade vi på resturang och åt världens godaste efterätt, Apelsin sorbet med chokladmouse..mmm =)

Har spenderat hela helgen men Tompa, Vi gjorde egen pizza i fredags och den blev jätte god! Sen lånade vi Nintendo Wii utav Jocke och spelade det hela kvällen, as roligt men jag förlorade =/

Igår va vi hos Tompas föräldrar, han och hans pappa höll på och fixade med min bil, bytte däck osv. sen käkade vi en god middag och så kollade vi på "Tack gode gud"

Japp, det va väl en kort sammanfattning, måste bli bättre på att uppdatera bloggen! Nu ska jag sortera lite tvätt och sen tänkte jag nog slappa framför en film innan jag ska dra iväg till dansen!

Se yaa...Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjohej!!

Jag va oxå och kollade på hair! vi satt nästan längst fram så vi såg typ hela paketet när negern strippade!! Wihhii va bra den var!!!

Vart va ni och käkade? Ni va inte på jensens va? För där har vi apelsinsorbe med chokladmousse. Skapligt gott=)

hade bra!!

Pussar

2008-11-04 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0