Sko fix

Jag har precis snyggat till på skohyllan ute i hallen! Alla mina stövlar låg typ på varann i en ända stor hög helt skitiga och jätte fula! jag tyckte allvarligt synd om dom så jag putsade av dom och gjorde lite snyggt! plus att jag klippte till små kartong bitar som jag stoppade i skorna för att få skaftet på stövlarna att stå upp istället för att dom ska hålla på o tippa hela tiden! tycker jag va en mycket fyndig ide! Men jag har fortfarande det problemet att jag inte får plats med allt, hälften av skorna trängs inne i garderoben i sovrummet  tillsammans med kläder, väskor m.m. SNÄLLA ge mig en större garderob!



Nu börjar jag bli lite små hungrig så det är nog dax att laga lite käk! Tompa håller på ute i garaget o han kommer säkert vara där större delen av dagen så jag får väl sysselsätta mig med lite annat skoj?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0