Typiskt...

Okej jag måste iallafall berätta vad som hände i torsdags kväll! Först hade jag jobbat som vanligt hela dagen, sen hämtade jag upp Arazu i Hallsberg sen en snabbis in på systemet o sist till Kim för att kolla in hennes nya place! Hon och Jane höll på att flytta in massa grejer så vi blev inte så långvariga hos henne! vi tänkte dra o käka någonstans istället innan vi drog hem igen! Eftersom vi aldrig varit hos Kim förut så åkte vi självklart fel när vi skulle därifrån, hade ingen aning om vart vi va o helt plötsligt....PANG!! Vi hade krockat med en bil mitt i en korsning, typiskt mig o inte se mig för...Jävla klantarsel! det va ju högerregeln så det va ju mitt fel...Suck! vi får väl se vad som blir utav det där nu då? känns inte som jag har råd att betala massa pengar, men det va ju inget allvarligt så förhoppningsvis blir det inget?

Det jobbiga va ju att vi hade ciderflaskor av glas i bilen som gick sönder i krocken så min bil luktar gammal fylla nu, inte så mysigt att sätta sig i den varje morgon?

Just min otur...Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0