Skärp dig Sandra!

Usch vad slö jag känner mig, jag skippade både innebandyn i måndags och dansen i tisdags o fan va jag får dåligt samvete nu! Det är väl skönt att ta det lugnt ibland men nu räcker det! Det är ju inte länge kvar till dansuppvisningen så jag måste börja fixa alla kläder o grejer snart också o det kanske inte är helt lätt?

Igår blev en slapp dag med film, glass och wii spelande! Jocke och Filip kom över och spelade Monopol på Wii, as roligt men det gick inte så bra för mig!

Verkar bli en väldigt lugn helg för min del? har ingenting planerat vilket känns både tråkigt och skönt! Funderar på att åka in till Marieberg nån dag och kanske börja handla dom första julklapparna?

Jobbet nästa...Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0