Back...

Nu har jag mycket att skriva igen känner jag! I onsdags kom Kim och Arazu hit och Grattade mig, vi käkade tacos, kollade på film och bara umgicks! o jag fick den där snygga väskan från Lindex som jag hade drömt om dom senaste dagarna! Älskar er tjejer!!

Torsdag jobbade jag hela dagen och sen åkte jag till mamma efteråt för hon fyllde nämligen år, Grattis =) där blev det tacos igen plus massa god tårta! Jag och mamma bokade även biljetter till "Hair" som ska spelas på Hjalmar bergman den 29 okt tror jag att det var! Det ska bli as roligt, jag hoppas den är bra!

Fredag, åkte jag till Hallsberg för att gå på marken med Arazu! Jag köpte en sjal från marken, sen ett läppstift, ett nagelack och ett par lila strumpbyxor från Lindex! Åkte hem runt fem nån gång, sen åkte Tompa o jag iväg och hyrde film, sen iväg igen med Tompa  Jocke och Filip för att köpa pizza o sen till Jocka för att kolla på film...

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0