Bye Bye Ewa!

Jag åkte till Malin i torsdags efter jobbet o kollade in deras nya place! vi kikade också på lite bilder från lördagens bravader, haha! Sen kom vi på att Ewa åker ju till england på tisdag och ska vara borta ett bra tag så vi ville självklart ha lite avskedsmys! vi pratade med henne på msn och bokade in fredagen med henne utan att nämna våra planer!

Fredag! Jag tog bussen in och träffade Malin på stan efter att hon hade slutat jobba! Vi fixade lite små presenter och köpte allt man kan tänkas använda till en tårta! Drog hem till mig och fixade tårtan och sen iväg för att hämta ewa som inte hade en aning om vart vi skulle! Vi tog med henne till Efesos där vi käkade grymt god mat, sen hem till mig för lite tårtätande och "Vänner" tittande. As rolig kväll och jag kommer sakna dig gumman (Ewa) massor när du åker bort, jag hoppas du tröttnar på ungarna och kommer hem fortare än planerat!

     
 
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0