Fredag....

Vaknade tidigt imorse och stack iväg till pappas jobba för att städa, så har man det gjort! Sen ringde Carro och undrade om vi kunde ta hårförlängingen idag istället så Tompa o jag åkte dit och det tog väl ett antal timmar, satte i håret, färgade och klippte, det känns väldigt långt nu men det är väl bara ovant? jag kanske klipper av det lite men jag får se hur det känns om några dar? På vägen hem från Carro så släppte Tompa av mig på stan där jag mötte mamma, bror, kusinerna, moster och mormor för att gå på bio! Vi kollade på "Rallybrudar" ganska bra faktiskt! Mormor hade inte varit på bio på 40 år så det va väl på tiden, haha...shit 40 år??

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0