God morgon...

Veckorna bara susar förbi, redan onsdag vilket bara betyder att jag bara har två jobb dagar kvar! i den här takten så kommer det vara Jul vilken sekund som helst, allt går så fort, det känns som att jag inte hinner med någonting just nu? man kanske skulle börja kolla på julklappar för oktober lönen? eller är det för tidigt? jag brukar alltid tycka att jag är ute i god tid men sen när det närmar sig så blir det stressigt iallafall? aja nog om Jul, jag dansade igår iallafall och det va lika roligt som vanligt, är helt kär i dansen vi gör nu men jag önskar bara att jag kunde dansa den lika fint också, men dansen är klar nu och uppvisningen är i December så jag hinner nog träna, hoppas jag!

Idag är det jobb som gäller, sen måste jag hem och städa lite, det ser ut som ett bomnedslag på vissa ställen, köket bl.a så jag ska nog diska lite och om jag hinner så ska jag sy klart min kudde! Imorn däremot ska jag åka och hälsa på Malin efter jobbet, kolla in deras nya lägenhet, och hennes stora rymliga garderob, som jag själv  önskar att jag hade =/ måste erkänna att jag är avis!

Tänkte boka bio nu till den 24okt men det går inte, man kan typ bara boka några dagarn framåt? vi ska nämligen gå på "Rallybrudar" den 24 och vi är 8 personer så då vill man ju få bra platser, helst alla på en rad? men jag får väl hålla utkik varje dag och se när man kan boka....

That´s Life...♥ Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0