Happy Birthday...

Lördag och jag va tvungen att dra till pappas jobb och städa eftersom jag inte gjorde det i fredags! Sen hem, käkade lite mat och så börja fixa håret...ville locka håret eftersom jag skulle till Ewa på tjejkväll! o ni som känner mig vet hur gärna mitt hår vill locka sig...Not! Hade mina nya strumpbyxor på mig, som jag är as nöjd med och mitt nya läppstift! Ringde Malin och åkte med henne ner till Ewa! Där satt vi och snackade massa eftersom det va ett tag sen vi sågs, sen kom Ida och lurade med oss till Foke där det tydligen va fest, 20 års fest för mig och Malin, Hej då fest för Ewa och klassfest! Alla visste om det förutom jag och Malin vilket var as roligt...haha! Vi hade massa tävlingar o grejer, mitt lag kom tvåa, inte helt fel! Men tack för en super kväll alla som var där, speciellt ni som ordnade allt!! Helt otippat men fan va roligt!!!!!

 
   
 
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0