Ljusparty...

Efter jobbet igår så gick jag med mamma på ljusparty...roligt men allt är ju så dyrt, o självklart kunde jag inte hålla mig från att köpa nåt, som vanligt! Köpte en buddha gubbe som man ska ha nåt ljus i...o jag tänker inte säga vad den kostade, haha!!

Min bil har börjat låta jätte konstigt nu...är rädd att den ska klappa ihop varje gång jag kör med den men jag hoppas Tompa kan hålla på o fixa den idag eller imorrn!

Ha lite dåligt samvete för träningen den här veckan? eller vilken träning? min danslärare va sjuk i söndags, vilket var as skönt eftersom det blev en ganska hård lördag o sen igår va det ljusparty så det blev ingen innebandy? får väl se idag om min danslärare är frisk idag? hoppas på det =)

Nu ska jag dra iväg o jobba lite...bye ♥

Kommentarer
Postat av: steffy

haha jag vet vad den kostade, har en själv hihi;)

2008-10-15 @ 21:00:37
URL: http://steffys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0