Lördag!

Pappa och jag skulle åka till farmor idag för att käka mat! Jag skulle hämta honom vid jobbet men vi bestämde ingen tid igår kväll så jag ringde när jag gick upp, runt 10 imorse o kollade när vi skulle åka? Jag är klar om 10 min säger han då så för mig va det bara att slänga på mig lite kläder och fixa en snabbsminkning o sen åka iväg! Mina kusiner va också där och käkade, lika söta och roliga som vanligt!

Kom hem, sov en sväng, sen gick vi och hämtade tomas föräldrars hund för vi ska vara hundvakt ikväll så vi tog en lång promenad upp till macken och hyrde två filmer! Det händer nog inte mycket mer ikväll men det gör mig inget för jag är as trött, fråga mig inte varför eftersom att jag sov en sväng på dan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0