Lördag/söndag

Lördagen började ganska lugn, vaknade, käkade frukost och började städa lite! Jag diskade och damsugade hela lägenheten =) bra Sandra!! Sen kom Tompa hem, han hade varit med Jocke på marieberg, så då lagade vi lite mat, pasta med skinksås skulle det bli, eller det blev det men Tompa fick för sig att hälla i röd karamellfärg i skinksåsen så den blev helt rosa! Det smakade ju inte konstigt men det såg lite läskigt ut! haha!

Sen gjorde jag mig iordning för att åka in till stan och möta Linette när hon slutat jobbet! Vi gick till Videobiljarden och hyrde två filmer och sen till Coop där vi köpte frukt, (till fruktsallad) Ben & Jerrys glass, lite lösgodis och en pizza som vi sen slängde in i ugnen! Det blev en lugn men mysig kväll med två ganska bra filmer =)

Vaknade upp på söndagen och gjorde oss iordning för att dra upp på stan, när vi väl kom dit så hade inga affärer öppnat? lite konstigt tyckte vi men vi tänkte inte mer på det utan vi drog till marieberg istället! Jag köpte schampo och impackning till mitt löshår, fan va dyrt det ska vara!! gick i massvis med affärer men det blev inte mycket mer köpt? Vi drog hem till Linette en snabbis innan vi skulle dra till dansen och då kom jag på varför stan inte var öppen på morgonen när vi va där, man skulle ju ställa om klockan idag!?! haha...jag fick ringa till mamma och fråga vad klockan va! vi hade gått runt hela dagen men felställda klockor! det va bara att slappa två timmar framför tvn tills dansen skulle börja!

                     

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0