My week...

Veckan så här långt har inte varit speciellt händelserik! Mamma och hennes kompis har hyrt gympasalen på måndagar så i måndags va jag med dom och spelade badminton och innebandy, fan va jobbigt det är att spela innabandy, eller vi va ju bara fyra så då kanske det blir extra jobbigt? Sen hade jag dans i tisdags, och igår hade Tompa hyrt två filmer när jag kom hem, "Iron man" och "Street Kings" jag somnade på Street kings men Iron man va faktiskt ganska bra! Idag har Marieberg öppet till 22.00 så jag ska åka dit med mamma! Jag har ju redan handlat massa kläder o grejer nu men man kan alltid hitta mer kul!

Nu är det jobbet som gäller...bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0