Ny frissad..

Va på marieberg igår med mamma...dom hade ju shoppingkväll så mellan 20.00 och 22.00 hade dom massa erbjudanden o grejer! Jag köpte en svart tröja och en grå slappar t-shirt som jag fick 20% på =) alltid kul mer lite rea!

  

Idag har jag varit på pappas jobb och städat, sen till frissan och fixat till en lugg, sen drog jag med Tompa o Nille till sötvaruhuset o köpte godis! Gick in en snabbis på Ikea också och köpte stora plast lådor, låter inte så kul kanske men jag ska ha dom i garberoben och sortera iordning lite! o nu sitter jag här....hyrde P.s I Love You vid macken förut så jag tänkte kolla på den lite senare, har hört att den ska vara bra! Jag kanske ska börja ta tag i garberoben nu också, får se om jag känner för det? Jag får verkligen inte plats med alla kläder, skor, väskor m.m. Jag behöver en större garderob!!!!!!!!!! Men nu har jag inte det så jag får väl försöka anpassa mig efter den jag har!

 Nya frillan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0