Söndag...

Har varit med mamma, mormor, och morfar till kyrkan idag! en liten minnestund för dom som har gått bort under den närmaste tiden! inte allt för uppmuntrande men jag missade ju begravningen så jag fick gå på det här istället!

Har hunnit med att dammsuga och laga mat så nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska åka iväg till dansen! Känns tungt att dansa idag, jag är inte riktigt på humör men det brukar ändra sig när man väl kommer dit!

Funderar på att plocka upp symaskinen nu o se hur den funkar? jag fick ju den när jag fyllde men jag har inte haft tid att sätta mig med den än, har tänkt gjort det hela helgen men det har inte blivit av! Det ska jag göra nu...Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0