Sy...

Precis som jag sa tidigare så satte jag mig och försökte komma under fun med hur min symaskin fungerar! det gick bättre än förväntat och jag lyckades sy en ihop en prydnadskudde till sängen! den är inte riktigt klar än men snart så...orkar inte sitta längre! Börjar bli riktigt nöjd med sovrummet nu som jag har fixat och donat med ett bra tag! fattas bara lite småsaker!



Skippade dansen idag, dumt gjort men jag kännde mig verkligen inte på danshumör! vissa dagar orkar man bara inte! Tompa och jag tog en promenad istället och nu ska jag snart se på "Fun with Dick and Jane" som börjar kl 21.00 på trean! Har sett den förut men Jim Carry är ju grym =) haha!!

Tjao...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0