Godmorgon....

Nu är glass säsongen slut för i år, det känns trist men samtidigt ganska skönt! Nu kommer jag ju jobba på kontoret o så istället! det blir lite tidigare mornar men det ska jag väl klara av!

Har äntligen börjat packa nu iallafall, va med mamma o Annso till stan i lördags o handlade massa småkrafs som jag ska ha med mig! så jag har väl i princip packat klart alla kläder iallafall, är bara lite smått o gott kvar som ska ner i resväskan! men asså shit det är ju snart....fredag, det är bara några dagar kvar =) o jag har ganska mycket planer innan fredag så det kommer nog gå ganska fort! jag längtar verkligen efter att få komma bort till värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0