Helgen!

Fredagen började med att jag städade på pappas jobb! Sen drog jag och pappa in på bio o kollade på Arn 2 o den va väl helt okej, mycket bättre än 1:an iallafall! Vi kollade ju på 1:an också på bio så då måste man ju fortsätta se dom på bio! Men jag måste säga att dom är väldigt bra gjorda för att vara svensk film!

kl 08.00 ringde klockan på lördag morgonen, jag skulle träffa Linette på stan och jag tänkte ta en sväng förbi marieberg innan! Så jag stod redo utanför skopunkten redan när dom öppnade, haha! Helt själv inne i butiken provade jag i stort sett alla par stövlar dom hade, okej inte alla men väldigt många! Men jag kunde inte riktigt bestämma mig där så jag åkte till marieberg och kollade på Din Sko och Wedins istället men där hittade jag absolut ingenting! Pratade sen med Linett och hon kunde inte ses på stan så då fortsatte jag gå på marieberg och shoppade massa annat kul, b.la en jacka som jag va jätte osäker först, så jag gick till Kim som jobbade på siba och visade upp mig i jackan och hon godkände den =)  Tompa tyckte dessutom att den va jätte snygg när jag kom hem så nu är jag jätte nöjd med den! Handlade också lite på Gina, en marinblå tjocktröja, en lila topp och ett par örhängen. Sen sist men inte minst ett par svarta byxor på Only!

Hem o gjorde mig iordning inför party hos Arazu, hon hade besök utav några vänner från Linköping så vi festade lite hos henne sen blev det MM baren och till sist Klaras, väldigt rolig kväll!

Söndagen va seeg...va med mamma på Willys och handlade mat, så nu har vi käk i några veckor iallafall! Sen drog jag med henne in på skopunkten för att vara lite smakråd åt mig eftersom jag inte köpte några skor dagen innan. Hon köpte ett par och jag fick med mig två par, eftersom man får 3 och betalar för 2 =)

Sen hem o lagade lita mat o så vidare till dansen! Linette hade hämtat ut våra nya dans dressar, as sköna o mysiga, bara lite irriterad över att vi inte fick rätt storlek, S va tydligen slut när vi skulle hämta våra så vi fick ta M istället, lite stor men det funkar! Sen hade Linette köpt present till mig, en as snygg liten väska och ett armband, tack gumman =)

Det va väl allt för den här helgen....

        
 
        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0