Sandra 20 =)

Ja må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva ut i hundrade år...(hon är i det här fallet jag) Då har man fyllt 20, o vad händer då?...systemet är väl den ända skillnaden? känns som att man inte kan fylla så mycket mer roligt...nu får man ju i princip göra allt! Men min födelsedag har iallafall varit kanon, jag har fått massa bra saker. Jag är ju en sån person som hur gammal jag än blir så kommer jag nog alltid kunna hitta på en lång önskelista! Haha =) Jag fick massa saker till sovrummet, som jag håller på att styla om lite men det börjar ju faktiskt bli färdigt nu! utöver alla saker så fick jag även en hel del pengar som jag ska handla massa skoj för!



Detta är vad jag har fått:

• Symaskin + sytillbehör
• Nattduksbordslampor
• Vattenkokare
• Äggkokare
• Ett budda huvud
• 2 stora ljustakar
• 2 kuddar
• Sminkurs på Make Up Store
• Topp från Gina
• 2 par örhängen
• 2 ljuslyktor
• Pengar

Tusen tack till min kära familj o släkt =) Ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0