Stressad!

Jag känner mig as stressd just nu, ska snart åka till jobbet o det brukar vara ganska slappt o lunt som vanligt, jag jobbar till tre, sen ska jag hem o slänga i en tvätt, o sen åka iväg och städa på pappas jobb! så jag kanske är hemma runt sex skulle jag tro! Hoppa i duschen o sen packa hela kvällen...har ju börjat packa kläder o så men jag kan hålla på hur länge som helst fram o tebax med vad jag ska ha med mig? Måste till affären en snabbis också och handla lite matsäck o frukt tills imorrn, för då bär det av mot stockholm, arlanda, cypern =) Längtar som fan!

Sen till kvällen blir det massa mys med min älskling ♥ vi ska ju vara ifrån varandra en hel vecka =/

Thats my day...stressigt...ahh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0