Stressigt!

Äntligen fredag!! Jag är uppe tidigt idag för jag har massor att göra! Nu ska jag snart sticka iväg o städa på pappas jobb, jag brukar ju egentligen göra det på söndagar men jag känner att jag inte kommer palla det efter marken på lördag så jag tänkte dra iväg nu istället! Efter städningen ska Tompa o jag in en sväng till Marieberg o handla nåt att grilla tills imorgon, + systemet o sen skulle jag vilja hitta nån ny tröja/topp? Vi får väl se vad vi hinner med för kl 17.00 ska jag träffa Linette vid Markurells o träna i två timmar, både på tävlingsdansen och kursdansen! Sen hem o hoppas att Tompa kan färga håret på mig, o sen får vi väl se om det händer nåt kul ikväll!

Jo jag glömde säga en grej som hände på dansen i onsdags! Vi skulle göra placeringar inför avlutningen o ingen, verkligen ingen ville stå längst fram! Två tjejer offrade sig men det va tvungen att vara tre! Jag va både trött, lite grinig o ville bara hem så av nån konstig anledning så erbjuder jag mig att stå längst fram! Jag tänkte inte så mycket mer på det just då men sen när vi körde igenom dansen så ångrar jag mig så grymt!! Jag kan inte ens dansen ordentligt, + att det går super fort hela tiden! Men nu har jag väl inge val så det är väl bara att träna gärnet, jag ska fan kunna dansen om jag ska stå längst fram, suck!! Här har ni låten vi dansar till, inte helt enkel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0