Ålder?

Jo jag jag har tänkt på en grej när det gäller Sex and the city! Dom är ju fyra snygga singeltjejer mellan 35-45 år men dom lever ju fortfarande som om dom vore 20? Det är inget fel på att gå ut o festa o ha kul när man blir äldre, absolut inte men när det komer till barn o framtiden så verkar dom så otrolig oförberedda? Precis som att det är för tidigt för dom att skaffa barn o bilda familj? hallå? om jag närmade mig 40 skulle jag snarare tycka att det är lite väl sent att skaffa barn? jag dömer ingen som gör det men är man inte lite sent ute? Jag tycker redan att folk i min omgivning fyller 30, skaffar barn eller flyttar till hus? är dom då tidigt ute? eller har folk i New York bara en helt annan livsstil? det är ju bara en tv-serie jag vet men det va en tanke som dök upp i mitt huvud? Kan man egentligen sätta en ålder på saker o ting?

Hur som helst så är dom otroligt snygga o jag skulle göra allt för att se ut som dom när jag är 40!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0