Ledig Ledig Ledig!!!

Ledig i tre dagar, började igår o det känns as skönt! Gårdagen började med att jag, Kim och Arazu träffades vid Marieberg kl 11.00 o köade i en timme innan dom öppnade bara för att vara bland dom 100 första som fick en goodiebag med presenter från massa butiker! Tyvärr va det bara skitsaker i den påsen (som jag anat), pennor, choklad, nåt presentkort på "klarsynt" haha, nåt armband o lite små erbjudanden men inget som va värt att köa i en timme för att få! Folk va helt galna när dom öppnade dörrarna, alla bara rusade in o man stod där i folkmassan helt mosad, haha! Snacka om att folk blir helt galna för lite gratis prylar?

Hur som helst som helst så shoppade jag en kjol, två linne och en lila vinterjacka som jag är grymt nöjd med! Jag ska ta lite bilder sen så ni får se! Sen efter att ha spenderat hela dagen på Marieberg så mötte jag mamma i Hallsberg för att "prova på" boxercice på Allehallen, som vi tänkte fortsätta gå på! Jag har dessvärre världes träningsverk idag men det är sånt man får ta!

Nu har jag precis tagit mig igenom hela Sex and the city boxen för andra gången o det är alltid lika bra! Men vad ska jag nu kolla på varje dag när jag kommer hem från jobbet? aja nu ska jag försöka städa lite för det behövs verkligen! kanske ta tag i disken också, vi får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0