Ledig!

Igår va jag ledig som tur va eftersom mitt huvud fortfarande inte va som det skulle! Jag städade på pappas jobb på förmiddagen o sen till kvällen va vi bjudna till Robert o Carro på mat! Tompa tog massa svartvita bilder på Elton och Vincent, jätte söta =) Sen blev det två filmen innan vi drog hem, bl.a. nya Wallander, lika bra som alltid!



Nu har jag precis gått upp ur sängen och tänkte försöka få iordning på massa tvätt! Jag har inte ens packat upp mina väskor från Gotland så det vore hög tid att göra det nu! Sen på eftermiddagen ska jag åka o hälsa på Ewa som ligger hemma mad ny opererat knä, stackarn! Det är mina planer hittills, vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0